Snar dags för husvisning.

Snart bär det av mot Örslösa! :)
Mamma, Elis, Olle, jag och Andreas ska kolla in vårat eventuella framtida hus!
Hoppas allt går vägen... Lite pirrig nu faktiskt.
Har varit på lunch med Andreas mamma idag. Går på glutenfri kost i ett par veckor för att se om det blir bättre i magen. Blir det inte det ska jag testa laktosfritt i några veckor och funkar inte DET ska jag ringa vårdcentralen igen och boka tid för undersökning.

Så vi får väl på sätt och vis hoppas att det funkar nu då, då vet man ju vad det är i alla fall.

Har skrivit ihop lite ansökningar till olika ställen i stan. Om det skulle dyka upp en heltid någonstans så kan man ju hoppas på att man får chansen!
Ska söka till Systembolaget bland annat. Skulle passa mig rätt bra tror jag! :)

Nehepp, dags att pirra av sig lite och åka iväg snart.
Önska oss lycka till!
Semlan

Kommentarer
Postat av: doris

håller tummarna för att allt går som ni vill!

2009-05-07 @ 15:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0