Mysdag!

Vaknade sent = elva
Frukost
Solade en sväng på balkongen
Inlines-tur (Andreas på cykeln) bort till Skogshyddan i Stenhammar och fikade samt spelade minigolf.
Jag kan med all säkerhet säga att jag är SÄMST på minigolf.
Andreas vann med 26 poäng mot mina tappra 41! :)
Alltså, sämst...

Tur att man är bättre på annat, inatt har jag funderat ut lite kläder igen, välkommen tillbaka inspirationen!
Nu ska jag fila lite på min födelsedagsfest jag ska bjuda in till så småningom! :)

Gäller att vara ute i god tid när man fyller år på sommaren!

Chiao!
Semlan

Kommentarer
Postat av: doris

runt 40-45 brukar jag ligga på så sämst vet jag inte om jag kan påstå att du ä...

hoppas allt är väl me dig! kram kram

2009-05-12 @ 20:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0