Magont, vårväder och längtan.

Ja, kvällen igår var jättekul på alla sätt, som alltid när man jobbar med Tina! :)
Det är liksom ingen större ordning på saker och ting, vi mest är överallt och ingenstans men det funkar i alla fall och man får sig massa goa skratt!
Men sen kom kvällen, och min mage sparkade bak-ut... igen... är riktigt urled på att ha ont i magen. Igår svällde den upp som en ballong och blev hård som en sten. Såg för ärlighetens skull gravid ut! (?!?)
Så det blev inget Stadshotell, jag cyklade hem och stupade i säng.
Blev väckt av Andreas idag, trots att jag sa att jag skulle ta sovmorgon i hopp om att magen ville lugna ner sig.
Har inte sovit alls bra inatt för jag har vaknat varje timme av magont.
Så jag har sovit till och från till hela halv tolv idag!
Inte för att det hjälpte men jag bänkade mig på balkongen och läste och solade, fick VÄLDIGT mycket färg idag! :)
Så någon nytta gör det ju att sitta och slappa!

Idag är det första maj! Öppnar inte föränn kl 18.oo idag, börjar väl vid 16.3o och fixar och trixar med allt.
Uteserveringen blev KUNG! Så jävla najs!
Bara ikväll och imorgon kvar på jobbet, en dag att tvätta och ordna för Andreas hemkomst tidig måndag morgon! Jippi!!!

Jag längtar ihjäl mig!

Nu ska jag kanske ta mig en lässtund till och sen börja cykla bortåt till jobbet.
En trevlig första maj tillönskas er alla!

Semlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0