Kreativ, lugn & förväntansfull!

Idag har jag sovit ut, tvättat och sytt nya stolsöverdrag till balkongen samt en matchande duk.
Sen blev det en lunch med Anninas på Troja och en liten kik på hennes nymålade sovrum, samt en liten tankenöt om hur man bytte lamparmatur på hennes golvlampa. Jag började osökt tänka på ett bra "brunett-skämt". Hur många brunetter krävs det för att byta en lamparmatur? och börjar asgarva för mig själv...
Sen var det hemåt igen och ta hand om tvätten. Det blev ett sadelskydd, handtags"skydd" och en liten cykelväska i samma tyg som balkongen. Blå vaxduk med vita prickar på! :)
Så fint så!

Balkongen:

Fint vaaa??? :)

What to do next?
Semlan

Kommentarer
Postat av: Tösasnodden

Ja det är jättefint, synd inte jag har balkong, då kunde du ju gjort så fint på min med. Kramar till Dej och Andreas!

2009-05-04 @ 10:58:50
URL: http://carolaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0