En uppriktigt sagt ganska meningslös dag.

Dagen började i tid idag för en gångs skull.
Borde väl ha läst på alkoholhanteringen men hade faktiskt ingen större lust.
Har solat på balkongen i några timmar, läst och sen lagat mat.
Kollat på kattgrejer och symaskin.
Sen hem och göra ingenting. Igen.

Kvällen har bestått av random tevetittande och bokläsning.
McDonald's och ännu mera teve.

Vill sy igen, och den här gången vet jag vad.
Men det kommer ni få se snart, ska bara köpa tyget så kör jag sen! :)

Imogon vankas jobb på kvällen. Ska väl försöka få lite vettigt gjort innan. Kanske sy, kanske läsa på eller bara läsa!

Nu ska jag hoppa in i duschen!
Chiao!

Kommentarer
Postat av: mamma

hur går det med hussökandet? Lagt på is fn förstår jag...ni har väl fullt upp med jobojobbojob!

Ja ....suck om man ändå kunde ligga på en skön strand och bara götta sig!



Kramelikram så länge....ps hälsa Andreas oxå!

2009-05-14 @ 08:41:55
Postat av: syster.

jag tycker du borde uppdatera din blogg lite oftare..faan... du hinner ju göra massor mellan dina inlägg. skärpning!

2009-05-19 @ 07:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0