Skadeglädjen är den sanna glädjen!

Dagen började med den obligatoriska kaffen.
Sen har jag pratat med min sjukling till man som ligger och snörvlar i Hemavan och har tråkit.
Efter det slängde jag in en maskin tvätt i tvättstugan och begav mig framåt stan för att luncha med Annie.
Efter våran lunch så skulle Annie kolla på lite inredning till nya lägenheten och jag skulle till Åhléns och köpa mig en ny parfym. På vägen in till Åhléns i Lidköping är det en ingång som går runt, runt, ja ni vet hur jag menar. Medan vi är emellan de båda öppningarna kommer det en kille i rasande fart, och jag tänker för mig själv "om han fortsätter så där fort kommer han att springa in i dörren".
Till min stora förvåning och skadeglädje så gör han det! Springer in i den! Det blev en jävla smäll och jag och Annie kväver varsitt asgarv tills vi är utom hörhåll från honom väl inne på Åhléns och jag fullkommligt bryter ihop av skratt!
Har skrattat hela vägen hem... har kramp i magmusklerna...

Hur han inte såg dörren, då jag och Annie befann oss i den, är för mig en gåta. Men han ska ha stort tack för den fina lilla uppvisningen. Stackarn kommer nog att ha ont i hela ansiktet med tanke på farten han hade och hur högt det smällde!

Nu ska jag fnissa färdigt och fortsätta sy!
Over and out!
Semlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0