Sitter med en kall Red Stripe...

Sitter och njuter av att denna oändliga dag äntligen är till ända.
Kollade resultatet av mitt högskoleprov nu också, och det blev nog inte så fy skam som jag trodde!
Imorgon vankas tvätt-tid och mys med tjejerna.

Typiskt att man skulle dra fram klockan en timme inatt också, jag som redan har sömnbrist...

Så nu ska jag avsluta min öl och tvätta av mig sminket och krypa ner under täcket!
Over and out.
Semlan

Och juste, måste tillägga att och kommer bli snuskgt rik i Augusti! Skatteåterbäring! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis, kul att det gick bra på provet!

vi hörs och ses



Älskar dig!



Kramelikram



Mamsen

2009-03-29 @ 18:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0