Myser med mig själv

Planerna med Anninas blev inte av, hennes syster (som inte varit hemma på evigheter) skulle dit och kolla in nya lyan. Så jag sitter i min EGO-samhet och har det faktiskt ganska bra.
Sitter och äter burrito med kyckling, chevré och fikon... SÅ GOTT!!!!
En fräch sallad med fetaost och pinjenötter till.

Fick i ordning lite i vindsförrådet och på garderoben. Bara andra härvan under skrivbordet som ska tas om hand också. Kläder som jag skulle sy om och laga. Måste ransaka lite där.
 
 

Vet inte vad jag ska ta mig för just nu, kanske ska krypa ner med boken och ett glas rött? (7 Deadly Sins, Zinfandel, Mmm...)

Fick väl bukt på deklationen också.
Kommer säga CATSCHING!!!! när skatteåterbäringen dimper ner på kontot i Augusti!
Så jävla najs!

Letar lite hus också, men de ligger ju typ i Vara och sånt som ligger i vad man kan kalla "Rimliga priser" .
Örslösa/Söne/Kålland/Kållandsö vill jag mot. Nära vattnet men inte för långt från stan, så Kålland och Kållandsö är väl kanske lite i längsta laget.

Men, men... Kolla kan man ju alltid!

Ska väl ta tag i det där med läsandet nu då!
Chiao! Semlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0