Mode Design - högskolan nästa?

Har hittat ytterligare en utbildning inom modedesign, i Borås den här gången, 30 hp alltså likamed ett halvår endast.
Sen finns det påbyggnadskurser efter det om det känns intressant.
Eller om man drar en säsong igen! Om de tar hotellet i några år till och om man får komma upp...

Nya parfymen sitter som perfekt på mig, trivs jättebra. Världens bästa känsla i hela kroppen av doften!

Igår var det tjejkväll hos Sofia Lundborg (och Jocke) i deras SkateShop "Wrecked".
Hittade ett asläckert linne från Element som jag inhandlade plus en födelsedagspresent till Andreas.
Trots att jag inte skulle köpa något. Men det gjorde jag i alla fall!

Om bara 3 veckor och 2 dagar åker jag mot Hemavan igen!
Är bara där i 3 dagar och sen hem igen. Men vad gör man inte för kärleken?
Sen var ju Andreas så gullig och betalade flygbiljetten. :)

Saknar honom så mycket att det gör ont!

Nu väntar sängen, boken och snart ett efterlängtat telefonsamtal med min älskade älskade Andreas!
Over and Out.
A Trött Semla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0