Me, My Self And I

Jag har haft en riktig Ego dag. (Förutom att jag bjöd hem mammsen på lunch)
Snoozade klockan 10 minuter, drömmen var jättespännande, ville drömma klart! ;)
Upp, obligatorisk kaffe. Spegeln visade min extremt tjusiga morgonfrisyr. Inte rekord men den slubblade på målsnöret! :)
Städade lite. Började lite smått med maten. (Jambalaya)
Ner till affären och handlade för mina sista små slantar.
Hem, städade klart och satte igång med maten.
Har hunnit med några vändor på Fejjan också. Såklart... :S
Sen kom mamma och vi har ätit en långlunch. Gött att bara få sitta och prata lite.
Skönt att inte vara den enda som får livsångest och vill rymma den här årstiden.
Nu sitter jag och lystnar på en housemix som varar i en timme, vet inte vad jag ska göra mera... Känner inte för någonting. Känner bara för att sitta och vänta. Tills det blir först imorgon då jag ska på dansuppvisning i Vara. Och sen kan det jättegärna bli söndag, så att jag får träffa Andreas! Längtar av hela mitt hjärta! <3

Man kanske ska ta sig en liten tur ute i det faktiskt ganska sköna vårvädret?

Någonting vettigt måste jag ju hitta på, annars kommer jag nog bli tokig! (Eller mera tokig kanske passar bättre)
Over and Out!
Semlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0