Ljuva vår, välkommen!

Idag, för första gången sen Tobago fick jag tillbaka den varma känslan i kroppen.
Solen har tittat ut större delen av dagen, och jag fylldes med en lycklig känsla, som den sötaste honung, som att lukta på nytvättade och torktumlade kläder. En känsla av välbehag och värme.
Efter min minivistelse i Hemavan har allting blivit vädigt intensivt.

Fick deklarationen i fredags också, får tillbaka MASSOR med pengar, Andreas fick sin idag och han får också MASSOR!

Ikväll har jag tagit reda på min garderob, och FY FA-AN vad kläder jag har.
Har rensat ut sådant som jag inte ska ha mer, sådant som ska läggas på vinden tills nästa höst / vinter och lagt tillbaka det som funkar i sommar.
Hängde upp alla Ewa i Walla kläderna jag fick i veckan! Så jävla fina kläder! :)

Ska ta tag i vindsförrådet imorgon, så att allt ligger på sin rätta plats. Pratade med Andreas nu ikväll och han känner väl också att det vore najs med hus snart. Till och med hyra ett. Bara att flytta ut alla grejer och få utrensat och sen börja flytta in grejer och få ännu mera utrensat hade varit så skönt.

Tänka sig, ett torp, en trädgård, brevlåda (saknar det) morgonpromenad och kunna ta cykeln överallt!
Saknar verkligen att bo på landet. Saknar att bo i hus...

Och tänka sig att Andreas börjar känna samma längtan som jag har haft ett tag nu. Det är nog det bästa, att han äntligen börjar läsa ikapp sidorna på våran bok. Snart är vi på samma sida! (Metaforer, metaforer...)

Vad jag ska göra nu vet jag inte. Göra om layouten på bloggen?
Well, anywho... Ska göra något kreativt i alla fall, så jag tröttnar lite! ;)

Over and out!
Semlan

Kristins tavla--------------------------------------->

Kommentarer
Postat av: Mamma

hej stumpan!

Gött att du känner att våren snart är här!

Det låter som en bra idé det där med landet!

Fin tavla du gjort till Kristin!



Häftig design på sidan!

Kramelikram så länge och vårpöss!

2009-03-31 @ 09:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0