Tema; Rosa regnställ

Slank in på jobbet idag och skulle säga hej. Fick min födelsedagspresent en smula tidigt.
Ett rosa regnställ med matchande sydväst och ett par ursköna svarta gummistövlar med snörning, allt från ILSE JACOBSEN. jävla läckert!!!!
(Jag har världens bästa chefer!)
Så inför morgondagen är jag helt och hållet kittad för en regnig Midsommar, och det verkar ju inte bli bättre...
Planerar en tur ut till Kållandsö med Annie, nappa en glass och en laxbricka. Eftermiddagen blir hos Patricia i hennes hus, grillning, vin och mycket tjejsnack! Perfectimond!
Ska bära min djungelinspirerade klänning med matchande sjal i håret, allt från BerlingDesign såklart! ;)
Vet inte vad jag ska kalla kollektionen än bara...

Welcome to the Jungle kanske.
Eller varför inte Jangala?

Tåla att tänkas på!
Trevlig Midsommar på er alla!
Pussiluskan!
Semlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0