Jag går snart sönder.

Jag gör bara alla besvikna.
Hinner inte med alla.
Känns som att jag blir dragen från 10 olika håll hela tiden.

Nu får det vara slut på allt festande. (Bortsett från Hassle GBG nästa vecka.)
Jag ska inte göra en enda plan till i sommar.
Spontanitet hela sommaren förutom Hassle och min födelsedag.

För jag är trött på att bestämma saker, som jag glömmer bort.
Trött att lova saker som jag inte håller, för att jag glömmer bort.

Och av alla människor borde mamma förstå att man har ett dåligt minne... Jag har ju trots allt dna som rinner i mina ådror.

Och ett stort FÖRLÅT till alla som jag gjort besvikna, idag, igår, imorgon...
För det är en brist. Och jag vet om det.

Semlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0