GlennnCity - Here we come!

Idag har jag konkat och burit och organiserat några timmar på jobbet. 3 pers på lite lunch - resultat: långtråkigt...
Kvällen kanske ser mer lovande ut. Hoppas timmarna går fort för då är det snart imorgon - resultat: GlennCity (=Göteborg) och Erik Hassle på Lisebergs scen! Jag och mina Kerstins; Annie och Kristin ska göra staden mindre säker! :)
Ska bli dönajs!
Ska bli skönt att komma ifrån den 28 grader varma lägenheten i ett dygn och känna sig ledig. Stackars katten... Måste vara tokvarmt med all päls!!!

Nästa vecka är det min födelsedag! Och det ska vi fira med hattfest i Spiken!
Sen vankas det jobb i elvahundra resten av sommaren så man får väl passa på att vara ledig så mycket som möjligt nu när vädret verkar lysa med sin närvaro!

Dags för tvättstugan snart!
Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0