För Jävla Typiskt!

Jaha... vaknar klockan nio, av katt kombinerat med ringklocka. Minuter efter sms från chefen att ringa så fort man vaknar. Vet ju redan vad det handlar om, men ringer i alla fall.
Så man åker på att jobba idag. Igen. Och jag har sovit så fruktansvärt dåligt inatt. Jag har ont i ryggen, är täppt i näsan, tjock i huvudet och väldigt trött. Andreas skulle vrida och vända på sig så mycket att jag inte somnade förän vid två halv tre tiden.

Härlig måndag morgon.
Dags för kaffe och tona håret, IGEN (!) eftersom den röda jag fick av Tina numera har valt en chic rosa färg. Yey.

Så får vi se om jag åker på att jobba långpanna eller hur det blev.

Semlan, Yahn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0