Var är kärleken när man behöver den som mest?

Jaha, idag vaknade jag med halsont i mellersta norrland, snor-flod lite längre norrut som senare under dagen kom att spricka upp i en varm feber med viss frossa. På det kommer även ett lågtryck in på jobbet som varar under de senaste 14 timmarna.
Så såg lördagsprognosen ut. Om vi kollar på morgondagen så kan vi meddela att det kommer vara ihållande snor och även viss risk för halsont och skurar av feber.
Till måndagen kan det spricka upp och tillfrisknas.

Aja, nog med flum.
Mår skit helt enkelt, mina mörka ringar under ögonen liknar mer bildäck än något annat.
Och var är Andreas när man behöver lite extra värme och omtänksamhet. Långt bort........ :´(
I need LOVE, LOVE... To ease my mind! (Phil Collins)

Imorgon ska det bara liggas i soffan och kurera mig med bok, te och en och annan liten bulle som kan tänkas bo i frysen. Har ju hela lägenheten för mig själv nu i några veckor. Ska nog kanske bli rätt så skönt. Men bara lite.

Nu ska jag gå och gnugga bort smink och plack!
God Natt!
Snor-Semlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0