Stora kreativa dagen!

Vaknade klockan 06.00 imorse. Hos mamma. Aningen förvirrad.
Sen blev det in till stan och hem.
Bort och sola solarie. Hem och målade lite på en tavla.
Sen ringde Annie, så det blev en dusch, och fram på stan och käkade lite lunch.
Sen gick vi till PK Second Hand, men inga cyklar...
Sen gick vi till optikern och provade bågar och jag beställde synundersökning. Tror jag börjar se sämre...
Vill ha pilot-glajer! De är ju så tuffa! Lite större också, skönare också, slipper man titta över kanten hela tiden...
Ska nog ta med mig hem och prova lite.
Ska dit på tisdag, så  jag får väl in imorgon och låna över helgen eller något.
Ifall om att jag måste skaffa nya glajer kan man ju redan vara klar över vilka man skulle vilja ha!

Nu ska jag nog borsta gaddarna och krypa till kojs.
Och göra något så ovanligt som att läsa lite! ;)

Pussis från Semlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0