Skagenröra i plåtlåda.

Tog med en liten matlåda hem jag. Skagenröra med sallad, i plåtlåda... Mmmm...
Är SÅ trött i kroppen nu. Men nu väntar en 5 dagars härlig ledighet! :)
Ska bli hur skönt som helst!
Kalendern är ju full som vanligt i alla fall.
Imorgon har jag planerat att sova länge, kanske ta en liten frukost bestående av mestadals kaffe.
Sen slänga mig i ett bad så småningom med en bok och ett glas vin.
Till kvällningen väntar obligatorisk tvättdag samt hemagjord Suchi, vitt vin och Disney's Fantasia på VHS! :D
MYYYYYYS!

Måndag blir det äntligen Core!
Onsdag också.
Torsdag ska jag klippa mig. Hos en annan frisör än Emma... (Hjälp!)
Nej, det blir säkert bra. Kommer kännas konstigt bara.

Aja, nu ska jag äta lite till sen blir det fan bingen! :)
God Natt på er!
Semlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0