MaskeradBalen - En succé!


Ja, då var vi inne i det nya året!
2oo9!
Känns som att det kommer att bli ett händelserikt år med mycket skratt och mycket gråt.
Gårdagens Maskerad Bal blev en succé! Alla var så fina och på så bra humör!
Tolvslaget fick man fira in utan Andreas, men jag och Annie höll om varandra för glatta livet och grät floder båda två.
Fyrverkerierna var jättefina, men det gjorde bara att klumpen i magen växte ännu mera...
Har sovit bort större delen av den här dagen, gick sedan till Stadt och städade med tjejerna.
Nu sitter jag och tuggar på kullinariska nudlar med kycklingsmak... Mmm...
Om någon timma blir det Victoria Secret Fachion Show!

Jag känner lite ångest över våren som kommer. Jag vill inte vara utan Andreas hela våren men jag kan ju inte bara släppa allting här hemma heller. Jag har ju en plan, isch... Och jag vill inte upp till Hemavan och vara där ett längre tag heller, men jag saknar honom så otroligt mycket!

Varför kan inte livet kännas lite lättare snart?
Varför blåser det motvind hela tiden?
HELA, hela tiden...

Well, well... Får prata med Tina när hon kommer tillbaka om vi kan lösa något.

Ett Gott Nytt År till alla!
Semlan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0