Lyxig kväll.

Ja, det har varit en kvalitetsdag utan dess like, förutom att jag aldrig hittade en prisvärd hatthylla att hänga i hallen.
It's such a mess...
Kvällen har avslutats på Pirum med Beatrice. Och vilken mat!
*Jordärtkockssoppa med rökt ankbröst och färskostcreme.
**Hälleflundra med potatis och chevreterrin, rödlöksmarmelad och vitvinssås.
***Ostar från sivans

Detta åtnjöts med en Pinot Noir från Nya Zeeland och en Pedro Heminez(stavning?) till ostarna.
Avrundade med en Makers Mark för min del och Beatrice fick en rom från Venezula.

Imorgon vankas det jobb, chefens son blev magsjuk ikväll.
Men men, nu har jag haft 3 dagar ledigt så då är man ju ladad till tänderna! :)

Slösar ju bra massa pengar ändå när man är ledig! ;)
Får hitta en hatthylla någon annan dag.
Till mitt försvar så har jag ju letat i vartenda heminredningsbutik ändå, får nog räkna med minst en femhundring i alla fall... är jag rädd.

Well, ha en fortsatt trevlig vecka, så skrivs vi snart igen.
Semlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0