Lite halvbakis...

Ja, lite rödvinstrött är jag allt... Men vilken trevlig kväll vi hade!
Dagen igår var ganska odramatisk. Gick fram på stan, mötte upp Eva (svärmor) och tog en lunch. Sen gick jag och köpte skissblock och färgpennor. Köpte lite tyg, sen gick jag hem.
Satt och sydde i några timmar.
Vid halv sex var det core som gällde.
Efter det fort hem, duscha, till Pirum och äta en bit mat och dricka vin.
Det blev en Manhattan till fördrink, Boef Bourguignon med en flaska Cuvée Margot. Sen blev det ostar som avslutning.
Och några drinkar till... :)
Men gott var det och trevligt hade vi!
Så det är väl värt det tror jag! :)



Idag ska jag till optikern, fika med svägerskan och ikväll ska jag försöka ta mig till bror och fika lite.
Ska väl sätta mig och börja sy lite på svägerksans byxor!

Ha en grejt dag!
In och kolla http://filipssonsaventyr.blogg.se också, Andreas har lagt upp en ny film! Grymt bra!
Puss från Semlan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0