Fram & Tillbaka

Ja, det var ett enda fram och tillbaka. I bilväg och i tankarna.
Som sagt, bilresan upp tog 20 timmar. Efter det blev det Lilla Lappkastet och ta några stöd-öl och bums i säng.
Dagarna har bara rasat iväg uppe i Hemavan. Vi har haft så roligt!
Så roligt att jag inte ville åka hem igen. Kändes lika ledsamt som när vi skulle packa för hemresa från Tobago, när jag packade väskan i söndags.
Är förrvirrad i mina tidigare beslut också.
Vet inte alls vad jag vill längre.
Tillbaka på ruta ett igen.
När jag trode jag hade det utfunderat. Men ICKE!

Att Andreas vill fortsätta säsonga (förutsatt att Ove och Hjalle tar hotellet nästa år igen) förändrade i princip allt.
Har däremot känt en stor inspiration igen, ganska konternuelig också så vi får hoppas att den håller i sig!
Design är ju så roligt, syandet också.

Jag vet bara inte åt vilket håll jag ska!
<-----------hitåt ELLER ditåt----------->

Framtiden får utvisa. Just nu ska jag fokusera inåt, på min inspiration och min laddade energi från Hemavan.
Efter 2 veckors kärlek och ömhet. Efter 2 veckors nya vänskapsband. Efter 2 veckors semester.
Har fått ihop massvis med roligt, snart i andra bloggen!

Pussilago på alla!
Semlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0