Ett Stort Tack...

... till alla fullständigt talanglösa Lidköpingsbor!
När jag äntligen börjar se min väg tillbaka till att tycka att restaurangbranchen är rolig, så förstör ni det.
När jag börjat tänka om lite, när jag inbillat mig själv att jag trivs med min tillvaro så gör ni såhär mot mig.

Idag var första fredagen sen urminnes tider, som jag har haft mycket att göra hela dagen, bra kassa, bra matgäster och inte en enda snusprilla i pissoaren!

Så än en gång ett stort jävla tack till dig, ja just du, som la spyan i pissoaren, över väggen och ner på golvet. Och ännu större tack för att du inte sa till, så att allting torkade in... så att jag fick spendera en halvtimma med att ligga och gnugga bort den.

Jag säger bara som Lilly Allen skulle sagt: Fuck You!


Imorgon blir det nog roligare, två av våra stamgäster sen länge, länge tillbaka gifter sig imorgon och har bröllopsmiddagen hos oss. Så det ska bli helmysigt. Så att jag kanske får tillbaka tron på att det kanske finns något som är roligt med den här branchen.
Nu ska stackars kroppen gå in i några timmars vila. Lämnade hälften kvar så det blir extra tidigt imorgon... *suck*

Over and Out, a trött Semla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0