Energin börjar sina...

Min energi som brukar sprudla ur öronen börjar ta slut. Jag är så trött... Hela tiden...
Lyssnar på Bo Kaspers Orkester och dricker kaffe. Mitt älskade kaffe! :)
Ska packa inför Åre-resan idag. För vi åker ju direkt efter jobbet imorgon.
Idag får kissen nytt hem.... Stackarn är för ensam för många timmar hos oss. Vi har inte tiden till henne. Vi är ju aldrig hemma nästan. Och alla projekt i höst sen. Plugga, sy, eventuellt ha plats i salongen, kanske byter jobb eller skaffar mig extratimmar där samt fram tills dess eller resten av året nästan heltid på CaféO'bar.
Inte nog med detta så är min kropp trasig, mer eller mindre. Jag måste kolla uppp en leverfläck som ändrat utseende...
Måste ta cellprover eftersom jag inte blivit kallad till detta. Jag ska sätta in en kopparspiral också... Bara massa måsten.
Ska bli sjukt skönt att åka till Åre i några dagar och komma bort från hela min värld av måsten.
Jag ska njuta av min kopp kaffe, betrakta den nyduschade kissen och sen hoppa i duschen, och börja dagen. *suck*

Trevlig helg alla Svenssons! (Ja, alla icke Svenssons också) Var glada över era vanliga liv...
Undrar om jag kommer kunna lära mig gnälla över ett "vanligt" jobb? Det kommer nog dröja massor av år i alla fall.
Chiao! Semlan

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade!



Du MÅSTE! (se där nu kom det där ordet igen jag hatar det oxå!!!)varva ner min lilla tös. Annars kan det bli platt fall och nerbränning hotar!

Ha det nu så gött i Åre och bara njut av naturen och ev. björnar dom får Andreas ta hand om...fniss!

Hönsmamman har talat!

Vi ska ses nästa vecka över en långlunch det bestämmer vi eller hur? Vi hörs ngn gång nästa

vecka! Du äter väl ordentligt , tycker du ser lite mager ut eller snarare utmärglad!

Älskar dig som vanligt ...mina barn är det bästa jag har!

Från din mamsen

2009-08-14 @ 11:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0