En Underlig Dag.

Men bra!
Börjar vid o9.oo kaffe.
Fram mot stan och Lindex för att prata med personalansvarig - ytterligare en veckas semester! :(
Jaha, går och köper färdigfrankerat paket och skickar födelsedagspresent till StoraSysterYster, hon fyller ju år imorgon! :)
Det fick bli till hennes jobbadress, eftersom hennes vanliga adress inte finns med på nätet! (?)
Sen hem, sy i några timmar, blev en halsduk och en mössa. Ska bli vantar också. Lagade en tröja.
Bort till Spa-Hörnan på Skaragatan och blev ompysslad i över 2 timmar! Helkroppsmassage och fotmassage! Somnade i relaxen medan fotinpackningen verkade. Fy fan vad skönt! Älskar Spa!
Fick dock lite (ok, ganska mycket) skäll för att jag inte stretchar efter och innan jobbet... *f'låt*

Det börjar bli FÖR många tecken på att sluta med restaurangyrket nu. Min kropp kommer inte orka.
Stödstrumpor, ont i knän, axlar, rygg, handleder... Listan är lång.

Börjar bli sjukt trött nu, men väntar på att Andreas ska komma hem! Saknar honom. Måste jobba hela veckan nu. *trööööött* Men efter lördag åker vi till Åre i några dagar, jag ska ta med mig några böcker, några öl, kameran och mina gångstavar. Kanske till och med stänga av min mobil. (förutom när jag är i skogen med alla björnar, mamma *blink* )

Behöver time out. Semester. Lugn. Ro. Inga krav. En iPod. En öl i ena handen. Bok i andra. En skön soffa/säng/stol/fåtölj.
Ledigt!!!

Måste snart ta mig till bingen. Innan ögonlocken ramlar ner här framför datorn.
En annan gång! Hej!
Semlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0