Åre!

Ja, då var man i Åre! För några dagars avkoppling och nerstressning. Började få hjärtklappning i helgen... Dags att varva ner nu Veronica...
Dags att förändra mitt liv.
Dags att vakna upp och inse att jag vill faktiskt göra något helt annat!
Och det snart! Innan jag bryter ihop fullständigt.

Ska nu brygga lite kaffe och kura upp mig i Johannes fönster och se ut på de gröna och vackra fjällen. Skissa lite för nu har jag fått inspiration efter minst 3 timmars vandring på fjället.
Åre är kollosalt vackert såhär års, ja på vintern också förståss men naturen här är något alldeles extra!

Varma Hälsningar från ÅreSemlan

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig, pluttan! Sköt om dig och Andreas riktigt ordentligt nu så tar vi och ses på tu man hand i senare i veckan.



från Mamsen och kramelikram

2009-08-18 @ 06:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0