Var tog våren vägen?

Jaha... Igår låg man och glassade på balkongen, idag vågar man knappt titta ut... Grått, mulet och regn. :(
En dag till med sol och mina knoppar på mitt jasminträd hade blivit till musöron!
Undrar jag om den här "antihistamin - kuren" funkar, vet flera andra som känner av sin allergi och jag känner ingenting än så länge:

Peppar, peppar, ta i trä!

Hoppas det funkar, då kan jag ju bara vara arg över att ingen talat om det för mig tidigare, så många år som man varit en halv människa hela sommaren igenom...

Idag ska jag luncha med mor och syster! Längesen vi sågs nu.
Och jag kan inte bestämma mig för om jag ska ha den vita eller den röd/rutig/spräcklig/mönstrade klänningen från Ewa i Walla...
Det regnar ju ute, så färgen vit känns bättre än en färgstark. Men den färgstarka är tjockare och varmare och döljer kanske regnet bättre... *Hmmm...*

Har blivit beroende av Apollo Drive--> http://www.myspace.com/apollodrive <--Så jävla bra!
Ska tvätta om dryga timmen också. Får hoppas att det är dammfritt där nere idag då! Annars jävlar! :)

Hoppas att solen tittar fram i övriga Sverige, ni får ha en bra dag i vilket fall.
Au Revoir! Semlisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0