Vad vi älskar...

Vad jag älskar är Andreas.
Jag älskar att jag till 99% ska bli kattägare i sommar!
Till Geisha, lite över ett år, en vacker bengalhona som min syster måste omplacera!
Det svåra i det hela har varit att övertyga Andreas om detta, vi skulle ju egentligen inte skaffa husdjur föränn vi skaffat hus, men jag vill, jag vill, jag vill så jättegärna! Och Andreas gav efter, inte helt och hållet men jag tror han vänjer sig vid tanken snart... :)
Jag ser bara plus med henne! En gosgurka, lite höjdrädd (bra med tanke på att vi bor på 4:e våning), renlig och VÄLDIGT snäll, har Sanna berättat!

Och vackrare katter får man leta efter!

Susannas sida (och bilder på älskade Geisha) på http://jangalabengals.com !

Helgen på jobbet har varit lugn, imorgon vankas roliga saker...
*Organisera bland alla papper
*Räkna ut årsutgifter
*Räkna ut månadsutgifter
*Rensa vattenlåset under badkaret (ett JÄVLA projekt, man måste ut med all inredning plus badkaret för att få rent)
*Eventuellt träffa bror och svägerska för att kolla in studentpresent till Marja
*Klockan 18.oo intaga CaféO'bar för personalhärva med lite god mat och dryck samt genomgång inför sommaren.

Ska upp vid 8.oo och sätta till verket.

*puh*
Borde ju egentligen gå och sussa nu, men man ska ju vara så förbannat pigg jämt... Ska väl ta mig ett majsbröd och se glad ut, borsta gaddarna och lägga sig och läsa en sväng.

Goder Natt på eder alla!
Pöss!
Semlan!

Vad älskar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0