Solsken, måsar och lite brunare i ansiktet!

Har nu spenderat hela eftermiddagen på balkongen och solat anisktet (förhoppningsvis liiite brunare) och lyssnat på måsarnas skri.

Städningen gick fin, fint. Nu saknas bara alla växter.
Önskar att Jasminträdet vill bli lite grönt.

Imorgon får det gärna vara samma väder fast ännu mera vindstilla!
Så kan man se lite levande ut i hyn innan helgens jobb börjar!

Nu ska jag snart iväg och äta årets första mjukglass med Kristin! :)
Mmm... vad som väntar kvällen vet jag inte.
Middag med mig själv som vanligt?

Det stör mig att jag inte är i Lilla Lappkastet i Hemavan ikväll... Tribute to Vinyl 107.
Bara massa 60-tals godingar! *avundssjuk*

Chiao på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0