Sitter i min fundersamhet.

Sitter med en stor godispåse, Harry Potter och Den Flammande Bägaren, en timmes mixtape med Darwin & Backwall (mixtape no 18). Tog en paus och satte mig vid datorn... Kollade på lite Hemavan bilder och började tänka tillbaka till när livet var ovisst, nytt och spännande. Det var ganska längesen jag kände att livet var spännande... På ett bra sätt alltså.
Numera är det spännande på ett dåligt sätt. Oftast.

"Ska bilen stanna för mig vid övergångsstället?"
"Kommer vi ha några pengar över den här månaden?"

Ska förvisso bli jätteroligt att börja plugga (om man nu kommer in), skaffa hus och landa på riktigt i Lidköping med Andreas. Unna sig andra saker som resor (eller hus), vardagslyx (eller hus) eller renovera klart lägenheten (eller ett hus!).
Saknar honom något fruktansvärt nu... Nu är det bara 27 dagar tills han kommer hem igen! Jippi!!!

Lite mera bilder som jag roat mig med att redigera, Enjoy!

Feet in the sand

Foot in the sand

Mamma är nog underbarast i hela världen!

Milou som valp

Världens underbaraste Mille!

Burning Raspberries

Ska välan plocka upp boken igen och slänga mig i soffan!
Puss på er!
Semlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0