Pust, stonk och stön...

Lägenheten är inte riktigt klar ÄN!
Fy *censur* vad jag har röjt... Som en hel orkan.
Idag har jag varit på jobbet HEEEELA dagen (nästan) och hjälpt till med nya fåtöljer inne i loungedelen, samt att alla uteserveringsmöbler kom som skulle packas upp, ställas i ordning på och monteras ihop. IKEA kan slänga sig i väggen... Mellan 12 och 14 var jag hemma och försökte få mera ordning och tvättade. Efter det var det ju bara att cykla tillbaka och hjälpa med uteserveringen. Men den kommer bli sjuuuukt bra!!! Bästa uteserveringen i hela stan.

Imorgon ska jag verkligen, på riktigt, göra klart i lägenheten! Ska börja skissa på en liten klätterpryl också till Geisha. Som vi ska bygga. Har bjudit över Anninas också, för godkännande av lägenheten, om hon tycker det är bra så är det verkligen bra, för hon är väldigt ordningsam av sig. Och syrran ska komma över en sväng också! :)

Imorgon får jag reda på när Geisha kommer hit, det ska på veterinär kontroll, för att kolla om det var något särskillt som gjorde att hon inte fick någon mjölk att mata sina bäbisar med. Eller om det helt enkelt ligger genetiskt i henne. Om det inte är några fel ska de prova att para henne igen och då kommer hon i September. Annars (om det nu skulle visa sig att hon inte kan få mjölk, vilket jag självklart hoppas att hon kan få) kommer hon i Juli! :)

Och på måndag kommer Andreas hem igen! Längtar så det gör ont! Det har gått alldeles för lång tid nu.
Nu ska jag kramas med kudden och läsa mig dödens trött. Trots att första sms:en kom vid sjutiden(?) imorse och att man klev upp vid åtta och hållit igång hela dagen är inte huvudet trött... alls! *suck*

Over and Out.
Semlan

Kommentarer
Postat av: mamma

Det verkar gå bra med din städning!

Jobba på ...du kan komma hem till mamsen oxå och röja det kan behövas.....:)



Kramelikram och ha det gött i em.

2009-04-29 @ 10:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0