Nya Beslut, Nya Utmaningar, Ny Riktning.

Sitter i min morgonsamhet med det obligatoriska kaffet. Idag mellan 12-17 ska jag tvätta och under tiden tänkte jag faktiskt ut och rasta stavarna! Det var längesen jag tog promenaden runt Lidan...
 
Vädret verkar bjuda på ytterligare solstrålar idag så vi får hoppas att det håller i sig! Om än lite molnigt idag men hey, vi fick den perfekta vårdagen igår, så man ska väl inte klaga!
Måste ta mig till Apoteket en sväng också, allergitabletter. Undrar om det finns något billigare än de vanligaste märkena?
Antihistaminer är vansinnigt dyrt.

Som sagt så såg jag på "Du är vad du äter" igår kväll och bestämde mig för att ta tag i det nu. Allt trams man håller på med. Så jävla svårt kan det inte möjligtvis vara att jobba inom restaurang och ta hand om sig?
Så nytt beslut: Ta bättre hand om mig (mat och mortionsmässigt)
Nya utmaningar: Bland annat börja plugga, kanske hus, kanske resor...
Ny riktning: Framtiden kommer utvisa. Den som lever får se, beroende på föregående kategori.
Just nu i denna vår, vill jag bara leva, ta allting dag för dag. (Nedräkning pågår fortfarande dock, längta måste man ju) För jag känner det ända från tårna att snart kommer det där fantastiska ögonblicket jag har väntat på, när jag känner att allting som hänt fram tills nu, fram tills då, har spelat en stor roll i var jag hamnar.

Just nu önskar jag mig mest av allt:
  • Att Andreas kommer hem
  • (en overlocksymaskin, men det ska jag ju få nu)
  • En ny (rosa) damcykel, UTAN växlar och UTAN handbroms.
  • Ett nytt armbandsur i guld.
  • Ett hus
Well, dags att ta tag i allt hemma nu, staplade disken igår (FY!) och sen pallra mig ner i tvättstugan.
Have a wonderful day!
Pöss och Kräm!
Semlan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0