Långa, långfredagen till ända.

Nu var den tråkiga långsamma Långfredagen till ända.
Har kollat runt på nätet efter hus. Kollade hos mäklare och var inne på VärsåsVillan och kollade in sprojlans nya hus.
Hittade två som känns helt underbara. Nu återstår bara prislappen och en vettig tomt.

Loft 76 - Favoriten. 67.7 kvm boyta plus 27.9 kvm boyta på loftet. *vill ha!*

Dalarö 78 - Andra favoriten. Enplans men bra planlösning 69.8 kvm boyta. Större altan också! :)

Vill ha hus nu, med en gång! Ska försöka mig på en sparplan kanske, spara skatteåterbäringen plus massa annat. Dags att lära mig var alla mina pengar tar vägen. Ska nog börja leta på restaurangnotor och klädes-shoppingen först. Har en aning om att det kan ligga i min så kallade livskvallité...
Ändring och skärpning Fru Filipsson!

Nu ska det bli andra bullar!!!
Buenos noches!
Gla påsk!
Semlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0