Japp, jobb igen då!

Ja, en panikslagen (ok, inte riktigt men nästan) Annie ringde och frågade vad jag har för mig ikväll.
Hmm, ja... jag hade tänkt att ligga och läsa en bok men jag hade en känsla av att hon hade något annat förslag.
Mycket riktigt. Kära Kristin skar sig i fingret (va scar han sej?) och kan inte jobba.
MusicQuiz och fullsatt.
Så vad gör man?

Får gå tidigast ikväll iaf. Ska ju jobba långpanna hela helgen.

Får väl läsa min bok någon annan dag!

Har ju inget propert att jobba i bara, får ju jobba i vad jag vill på CaféO'bar så jag slängde på mig en svart top med långa ärmar och lång över rumpan.
Får la duga, ska ju bara vara där i högst 4 timmar så.

Have a nice evening!
Semlisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0