Hatar mina grannar ibland...

Det här hittade jag i torktumlaren idag:

Det här är inte en söt liten "Ludde-Lump"
det här är "Ludde- KLUMP" !!!!!

Har faktiskt skrivit en arg lapp med bifogad bild som jag ska sätta upp där nere...
Är allergisk så det är inte så jävla kul att göra detta gång på gång. Samt att man får sopa och moppa upp andras könshår och det är inte heller så jävla mysit.
Lugn bara lugn, har dessutom skrivit vem jag är som städar efter alla andra och att jag själv hatar folk som ska skriva lappar om allt.
Men jag missar ju alltid de årliga mötena eftersom de lägger det så anpassat efter mina arbetstider; klockan sju på kvällen en fredag. :-S

Nu ska jag iväg och luncha sushi med Anninas!

Semlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0