En skön dag i April

Morgonen började med ett telefonsamtal från Tina (chefen). Våran kollega fick stanna hemma i vård av sjukt barn och Tina skulle ju permanenta håret idag så jag fick hoppas in och jobba en liten sväng!
Vädret har strålat idag, dock en smärre orkan i Lidköping (gratis ansiktslyftning).
Efter min ringa timme på jobbet gick jag och mötte upp flickorna på deras lunch och sen vidare till Stadt för att fota till tavelväggen som ska upp i Sally's efter renoveringen.
Jag har fotat och redigerat bilderna och jag känner mig supernöjd! :)

Ett litet smakprov:



Foto & Redigering: Veronica Berling Filipsson
Copyright ©: Veronica Berling Filipsson, Kristin Storm, Annie Eimersson, Harry's sportsbar i Lidköping.

Kommentarer
Postat av: Anninas

Gryhyhymt.. Nice tjejen..



Kommer bli as bra.. =) tack för hjälpen

2009-04-06 @ 23:34:04
Postat av: Veronica Berling Filipsson

Kolla in berling design bloggen för större bilder.

Och ni behöver inte tacka... det var ju superkul! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0