Det här är den första dagen på resten av mitt liv!

På en ny bana. Börjat dagen med kaffe, sen promenad (snabb med stavar och vikter på tassarna) och nu en smalare frukost (äter i alla fall frukost, det är en bedrift i sig!).
Snart ska jag till jobbet och börja lägga sommarschema.

Har kollat upp Värsåsvillan nu, fick prisuppgifter idag via email; mellan 1 400 000 - 1 600 000. (!)
För ett hus på ca 100 kvm... Fullt utrustat i och för sig. Men dyrt ändå... Sådanna priser är fantasisummor för mig. Jag har aldrig sett så mycket pengar...

Dags att häva i sig frukosten och sen hoppa i duschen!

Frukost; Plommon, Äpple, Blodgrape, Apelsin och Blåbär. Mixat.
Mmm...

Kommentarer
Postat av: mamma

Bättre att köpa en befintlig sommarvilla och bygga ut när behov behövs!



Mvh



Mamma, och kramelikram, Älskar min lills stumpa!

2009-04-15 @ 08:36:57
Postat av: Veronica Berling Filipsson

Fast frågan är om det blir det...?

Ska kolla upp allt närmare när Andreas kommit hem.



<3

Postat av: mamma

Ja gör det! Så kan ni kolla tillsammans!

Ha det gött så länge!

Kramelikram

(skulle jag mot förmodan vinna och bli snuskigt rik, så löser det sig ju!)Eller hur?...Fast å andra sidan är jag ju rik på kärlek från mina barn och Elis



Pöss



2009-04-15 @ 11:57:13
Postat av: Lillesyrran Myyy

ärligt... e det där frukosten innan eller efter det bubblat i magen????

2009-04-16 @ 16:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0