Bakåtlutat liggläge på balkongen.

Idag strålar solen! Det var svårt att ta sig upp ur sängen idag, dels på grund av de tidiga morgnarna det har blivit i veckan, dels på grund av allt städande och dels på grund av våran lilla spontankväll igår.
Reslutat av städning: (Annie blev faktiskt chockad, och berömde mig massvis! Och hon är en svår person att övertyga vad det gäller städning)






Sista bilden är min frulle idag! Smoothie på: banan, morötter, apelsin, citron med lite goda myntablad som smaskig dekoration! Obligatoriska kaffet och vatten, för idag blir det bakåtlutat ligggläge på balkongen och få lite färg på stackars bleka kroppen!

Nu är det bara ynka 4 dagar kvar tills Andreas, mitt hjärta, är hemma! Och de dagarna kommer gå så fort! Idag ska jag som sagt sola lite, sen gå till jobbet vid fyra. Jobba hela kvällen sen blir det förbi Sally's på vägen hem och lyssna in Johan Hermansson bakom vinylspelarna.
Fredag kväll blir det jobb, lördag blir det jobb hela dagen.
Söndag tvätta och eventuellt hjälpa Anninas att måla om sitt sovrum. Sen kommer han ju hem! Weeeiii!!!

Förhoppningsvis kommer lilla Geisha till oss redan i mitten på juni! Om Sanna får hem en dommare som kan bekräfta stamtavlan. Och SOM jag längtar! Synd att hon inte kunde få mera bäbisar bara... på en sån fin katt!

Nej, nu ropar balkongen!
Chiao!
Semlisch

Kommentarer
Postat av: mamma

oj va fint du städat!!!!!

Jag är impad !!!

Roligt att kissen kommer tidigare!

Hoppas att allt går bra och ha det gött på jobbet i helgen tills vi ses igen. Trevlig Valborg!



pöss Pöss

2009-04-30 @ 10:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0