Är så lycklig att jag lyfter snart!

Nu är det bara 7 dagar kvar tills han är hemma! :)
Längtar så in i bomben!

Och kattmamma... Mmmm... hon är världens finaste kisse!
*luv*

Har en liten ego kväll!
Har röjt som en liten blå här hemma i 2 dagar nu och är ändå inte klar...
Mamma ska komma förbi med flyttkartonger imorgon som jag kan få ner all skit i.
Istället för att ha allting provisoriskt överallt och huller om buller. Vi ska ju faktiskt flytta så snart som möjligt.

Nu vill jag ha hus!!!

Ska väl komma på alla mäklarsidor innan jag kryoer ner med boken.
God Natt!
Semlan

Kommentarer
Postat av: mamma

när får du katten?

Är bara nyfiken!



Kramelikram

2009-04-28 @ 09:34:24
Postat av: Myyy

Katt, Hus å kanske bebis oxå????

2009-04-28 @ 22:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0