3 mil, en skvätt Rosé och drömmer...

Varför jag börjat drömma mig iväg vet jag inte. Brukar vara hyfsat nere på jorden i vanliga fall.
Men drömmarna tar över lite...

Har varit ute på Pärlan idag, 3 mil, inga tomter... :(
Får kolla imorgon igen om jag orkar.

Hem och åt en nudelsoppa (egengjord) och hittade en slatt rosévin kvar i kylen, så den slank ner den med! :) Så skönt att vara ledig! Ska nu röja undan över fläkten för den ska besiktigas imorgon.

Imorgon ska jag ut till mamma och sova över, få lite mamma-lagad mat och bara mysa med mina älsklingar!

Efter undanröjningen ska jag till Tina på cafét och tjöta lite skit!
Det kan man ju aldrig få nog av... ;)

Pusslilago!
Semlan

Kommentarer
Postat av: mamma

kolla med bönder på bögda, de brukar ha tomter som går att köpa ev.

Bara ett tips!



Kramelikram

2009-04-22 @ 10:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0