Massor på listan idag.

Ja, morgonen började med kaffe, som vanligt.
Tänkte att jag skulle fått lite i ordning innan jag gör i ordning mig själv, ska ju ta nytt körkortsfoto!
Nu heter jag Veronica Berling Filipsson hos vägverket, men vi har inte fått hem papper från skatteverket ännu att vigseln är registrerad! Aja, det kanske kommer... dom har inte varit kända för att vara snabba precis i vanliga fall, så varför skulle dom börja nu?

Ska köpa tack-kort idag och skicka iväg till alla mina nära och kära som var hos oss i lördags och på Tobago.
Fy fan vad vuxen man låter! Skicka tack-kort... *suck*
Och ändå, trots fasaden av mellanmjölk, Svea elbrygg och lussekatter så har man inte en jävla aning vart an man är på väg här i livet. Jag har skrivit ut en ansökan till att plugga i Skara nästa höst. Men det är ju evigheter dit så man hinner nog ändra sig en och två gånger och sen gå den i alla fall.
Jag vill inte servera hela livet, det vill jag inte. Det verkar finnas en helt annan värld där ute med dagjobb och huslån som man snart ska in och boxas med armbågarna i.
Tills dess sitter jag här, framför min dator... och dricker kaffe.

Och önskemål från Annie, är att lägga ut en mer uppdaterad bild på "Dom Tre MuskotNötterna" ,som vi så fint fick heta i gymnasiet, för att inte gå hennes vilja emot så kommer den. Lite längre ner.

Ska fika med syrran idag också, om hennes projektarbete; fota mina kläder med mig i för en katalog som hon ska göra själv. Ska bli spännande. Måste sätta fart i symaskinen  och få klart allt tills dess!
KäppZebror och prickiga julklänningar och allt vad det är! (http://berlingdesign.blogg.se)

Ha en supertrevlig dag!
Chiao!

Fr.V: Annie, Veronica, Beatrice
Foto: Martin Bergman©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0