Inte Sex and the City Precis.

Hej!
Ja, nu ska det bloggas om livet i mina tjugo.
Eller tja, våra tjugo. Antar att mina vänner kommer få vara en del i detta också, med deras vilja alltså.
Mestadels brukar vi filosofera över vad vi ska göra med våra liv. När vi blir stora.
Det värsta är att man börjar ju liksom bli stor nu, inte till växten med mina ringa 160 cm, men enligt sammhället idag så bör man vid det här laget veta ungefär vart man är på väg.
Jag är gift, ingen dålig bedrift om ni frågar mig, så det är ju vuxenpoäng.
Jag har minibuss och ICA kort också, så min score ökar stadigt.

Anywho, ska kolla på vänner och garva lite nu.
Later!

Semlan


Fr.V: Beasson, Semlan, Kerstin

Kommentarer
Postat av: Annie a.k.a kerstin

kunde du inte tagit en bild från i lördags istället?!? =)pussis

2008-11-13 @ 00:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0