Grrr...

Försöker ge omdömen på eniro.se men det VILL JU INTE!!!!
Jävla skit...
I helgen kan det bli antingen eller.
Hade lite större gäng bokat imorgon, samma tid såklart! :)
Spridning på borden är ingenting mina kära chefer tänker på...Att alla drop-in gäster också brukar välja tiden klockan 19.00 - 19.30
 ALLA på en gång så kör man sen! :D

Aja, jag har ju gjort det förr. Så det ska nog gå bra!

Var på en liten föreläsning på Vänermuséet ikväll, om bomullsindustrin och ekologiska kläder.
Dags att det sker förändringar i världen snart.
Om alla skulle ställa kraven på butikerna att börja handla från producenter med ekologisk bomull, så skulle fler och fler börja med det.
Och om fler och fler började ställa mer krav  rent generellt vad det gäller rättvisemärkt och ekologiskt så skulle hela världen snart behöva omstruktureras.
Det gäller allt. Mat, kläder...
Ta cykeln istället för bil om man jobbar i stan.
Min är trasig, men jag går. Mestadels. Jag tjyvade idag och åkte bil, men hey, det blåser storm och det var i andra sidan stan.

Makes you wonder.

Väntar på att Andreas ska komma hem från jobbet! Vill duscha och gå och lägga mig... |-O
Buenos Noches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0