Gött Mos!

Ja, nu var man färdigjobbad för denna vecka.
Imorgon ska jag försöka sy klart käpp-flodhästen och kanske få i ordning på julklänningen.
Ska ju fotas på måndag! :)
Är så sjukt sugen på att klippa page!!!
Har beslutsångest... Mitt hår är SÅ slitet just nu, får bara knutar och dreads i håret så man har inget val än att slita igenom kammen för att få ordning på det.
Samtidigt kommer jag väl tyvärr att ångra gravt att jag klippt av mig mitt (äntligen) långa hår...

Hjälp!

Min frisör skulle nog råda mig till att göra det stora klippet i alla fall.
Och varför inte en förändning såhär nu i förändringarnas tider?

Får grunna ett tag till tror jag.

En klippning i vilket fall hade inte suttit fel så jag får väl rådfråga Emma om vad hon tycker!

Nu ska jag trycka i mig en clementin och se glad ut, för jag har rockat hela helgen på jobbet!
Träning gör en stark, glad och mycket piggare!
Så den nya vanan tänker jag inte låta ligga på hyllan mer!

Puss på er!
Semlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0