Fotostudion idag!

Idag har jag blivit fotad av min syster Marja på De la Gardiegymnasiet!
Roligt, ska dit näst a vecka och avsluta!
Sen bar det av till ICA Hjertberg för att handla lite mat, fan mat har blivit DYRT!
Jästen har aldrig kostat över en krona förut!
1,10 kr kostar den nu!
Och saffran kostar 16 kr per påse!
Alltså 32 spänn för 1 gram saffran!!!
:O
Alldeles för dyrt...
Sen åkte vi hem och värmde på lite rester från gårdagen och sen bar det av till nästa fotostudio.
Andreas fotade lite av varje, bland annat siluettbilder som blev jättefina!
Sen åkte vi hem igen, lagade korvstroganoff med ris, mums!
(på lättprodukter givetvis och en mumsig sallad till det samt hummus!)
Nu har vi precis kommit tillbaka från en snöig promenad, hur mysigt som helst!
Lidköping är med all säkerhet jordens näst vackraste plats (Tobago etta såklart!), i alla fall när snön ligger som ett mjukt och glänsande vitt täcke.
På söndag är det första skyltsöndagen! Jippi!

Har nu bokat klipptid, onsdag klockan 11.30, då ryker det långa blonda!
Nu blir det fräch page med lugg och jag tror nog bestämt att jag ska köpa lite brun hårfärg och färga imorgon.
Julklänningen blev klar idag, nu ska det i lite vit spets som underkjol sen är den fullständigt klar! :)

Nu ska här mysas i soffan med några clementiner tror jag!
Puss & Kram!
Semlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0