Yahn!

Jag är HELT slut!
Igår vaknade jag klockan 07.00 med Andreas, upp satte på kaffe, tog en dusch, sen var det bara ner och vinka gubben adjö.
Efter det så terapistädade jag här hemma, blev riktigt fint faktiskt! :)
Nu är det bara vattenlåset kvar under badkaret så är man i hamn!
Kunde inte riktigt sova någonstans mellan 07.00 och 04.30(morgonen efter) på hela dagen, var helt enkelt inte alls trött.
Idag vaknade jag (ofrivilligt, då telefonen ringer...) 09,30 men försökte desperat att somna om en sista halvtimma i rent vres!
Gick sådär...
Och nu har man jobbat i 15 timmar och har haft en riktigt bissy kväll.
så nu ska jag ta mina stackars lemmar till duschen och sen släpa dem till sängs.

God natt på er!
En trött Semla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0