Helt slut.

Helt slut efter gågna veckan.
Idag har vi tagit lite sovmorgon, sen åkte vi till Spiken på julmarknad och efter det hem till mamma en sväng och fikade.
Vi åkte hem, tvätt-tid. Jag gick till affären för att handla. Andreas ringde när jag var i affären, jag kände mig svimfärdig (blodtrycksfall eller nåt) så han kom och mötte upp mig.
Kallsvettades och hade yrsel, vet inte vad som hände riktigt.
Sen kom vi hem, jag tryckte i mig några mackor och började laga mat. (Min erkänt deliciösa kyckling)
Vi har kraschat PepparkaksHuset och mumsat, snart blir det duschen och hopp i bingen. Ska ju jobba imorgon hela dagen och på mellantimmarna ska det fixas och donas med födelsedagspresenter och andra sista minuten ärenden.
Försöka ta en powernap däremellan också. Blir en sen kväll imorgon, har 15 pers vid 21/21.30...
Men, men, vi stänger ju vid tre på tisdag, sen är det familjemys i en hel dag! :)
Nu gäspar jag snart käken ur led, så god natt på er!
Semlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0